Pogoji Poslovanja

Splošni pogoji so namenjeni seznanitvi kupcev z osnovnimi pogoji in postopki nakupa v spletni trgovini Odeja-Puhek.si (v nadaljevanju spletna trgovina).

S spletno trgovino upravlja:
ODEJA PUHEK Danijela Kocmur s.p.
Jurčičeva ulica 69
8360 Žužemberk

DŠ: SI11257717
MŠ: 8053103000

Vpis v poslovni register: 316-07-03970-2017/1


Prodaja in dostava blaga je možna na ozemlju Republike Slovenije.


Ob registraciji v spletni trgovini obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, ki si ga sam izbere. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Nakup pa lahko obiskovalec opravi tudi kot gost in tako ne rabi ustvariti računa. V tem primeru v končnem postopku nakupa vpiše svoje osebne podatke, ki jih uporabimo za izvedbo naročila.

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročanje
Naročanje poteka po internetu 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini ali po e-pošti info@odeja-puhek.si

Naročila po e-pošti info@odeja-puhek.si morajo nujno vsebovati: ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj, kontaktno telefonsko številko in e-naslov, ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost in drugo.


Po oddaji naročila v spletni trgovini ali po e-pošti kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje treh urah po oddaji naročila, na elektronsko pošto info@odeja-puhek.si

Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.


Vse slike produktov na spletni trgovini so simbolične in lahko pride do manjših barvnih izstopanj (zaradi kota slikanja, svetlobe, tipa naprave, iz katere dostopate,...).


Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu

z nakazilom na račun upravitelja po ponudbi/predračunu; v primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki o računu, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine.

- Valu (Telekom)

Ob nakupu nad 150,00 € stroške dostave na območju Republike Slovenije krije ponudnik ne glede na to ali kupec izbere način plačila po povzetju ali plačilo po predračunu.

Cene
Vse cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Označene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup v spletni trgovini Odeja-Puhek.si. Cena ne vključuje dostave razen v primeru, ko vaš enkratni nakup znaša več kot 150,00 €.

Zavezanci za DDV ali kupci na izrecno željo so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. To navedejo v opombe pri naročilu.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik – spletna trgovina skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.


Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@odeja-puhek.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.


Obrazec za odstop od nakupa


Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila na TRR kupca. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.


Garancija na zadovoljstvo

Pri nas je skrb za kupca na prvemu mestu. Garancija na zadovoljstvo vam omogoča postopek brezplačne zamenjave oziroma vračila izdelka.

Če z  izdelkom niste 100% zadovoljni, bomo nemudoma izdelek zamenjali ali vam vrnili kupnino. Za to imate čas 14 dni od dneva nakupa. Brez dodatnih vprašanj.

Postopek je zelo preprost, saj je vse, kar morate storiti, da izdelek zapakirate v original embalažo in nam ga skupaj z računom pošljete na naš naslov.

Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in brez sledi uporabe. 

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj.


Dostava in dobavni roki

Vse pošiljke oddane na delovni dan, najkasneje do 14 ure odpremimo praviloma še isti dan. V primeru plačila po predračunu se šteje, da je do 14. ure potrjeno nakazilo na račun podjetja. Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 1-3 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 24-tih urah.
Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 30 dni. Artikle pošiljamo po naročilu.

Dostavo za spletno trgovino opravlja podjetje GLS.

Ob nakupu nad 150 € stroške dostave na ozemlju Republike Slovenije krije spletna trgovina.

Dostava za naročila do zneska 150 € znaša 4 € in je fiksna (vključuje vse stroške).


Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve po ZvPot.


Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Obrazec za prijave stvarne napake


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Ponudnik si prdržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@odeja-puhek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Odeja Puhek, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Vklopi razum, zahtevaj račun


Obveščanje

Ponudnik lahko predvidoma enkrat, vendar ne več kot dvakrat v mesecu po elektronski pošti svojim kupcem pošlje obvestilo o aktualni ponudbi. Prejemniki obvestil se od prejemanja le-teh lahko kadarkoli odjavijo preko povezave, ki je tudi del vsakega sporočila. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!